DSC_0002 (800x533)Radnici „Gredelj-Revom“ iz Dobošnice sa nestrpljenjem iščekuju pokretanje proizvodnje

Višegodišnja agonija radnika “Gredelj-Revom” iz Dobošnice kod Lukavca nedavno je završena kada su Željeznice Federacije BiH u avgustu ove godine postale vlasnik pokretne i nepokretneimovine tog privrednog društva.

Jedan od radnika, koji je zajedno sa svojim kolegama rame uz rame, proteklih godina ukazivao na nezakonite radnje u ovoj firmi je Pašan Murselović, predsjednik SO “Gredelj-Revom”, Dobošnica.

“Agonija je trajala od 2009. godine kada smo dobili prekid ugovora od strane Željeznica FBiH

prema našoj firmi. Bilo je tu kriminalnih radnji na potezu “Gredelj-Revom”, Sarajevo koja je dobivala poslove direktno od Željeznica i proslijeđivala nama za što su uzimali 50 posto od

dogovorenih poslova”-prisjeća se Murselović te dodaje kako su se nakon silnih problema, neuplaćenih doprinosa i plaća uspjeli izborili za svoja prava.

Danas oko 60  radnika, nastavlja Murselović, sa nestrpljenejem iščekuju pokretanje proizvodnje u Dobošnici.

revom gredelj“U Željeznicama FBiH sada je nova uprava, zauzeli su novi stav prema nama tako da se nadamo boljem i uspješnom poslovanju.  Radnici su presretni što će uskoro moći zarađivati svoj hljeb, a mi se nadamo da ćemo se za nekih 20ak dana vratiti na svoja radna mjesta kada bude završena sva neophodna papirologija”.-kazao je Murselović. Ova radionica posjeduje kapacitete za proizvodnju značajnih dijelova vagona, kao i za njihovu

montažu. Prema riječima Murselovića, sve mašine koje su ranije bile u krugu radionice još uvijek su potpuno funkcionalne i spremne za proizvodnju.

“Sve što je bilo u toj radionici i danas je tu. Niti jedna mašina nije u kvaru, ništa nije uzeto ili prodato…Jedino što nam ostaje jeste da podmažemo te mašine i kreneno u novi početak.”-poručuje Murselović.

Podsjećamo, Željeznice FBiH kupile su “Gredelj-Revom”, Dobošnica za oko dva miliona KM,a uključivanjem ove radionice, željeznice će zaokružit kompletno održavanje teretnih vagona unjenim kapacitetima čime bi se ostvarile i velike finansijske uštede. Željeznice Federacije postatće jedina željeznica u regionu koja u segmentu održavanja lokomotiva i vagona ne zavisi ovanjskim remonterima.

Piše: Ed. M.

Komentari