Lukavac, mart 2017.
Lukavac, mart 2017.

Općinski odbor Naše stranke u Lukavcu  dostavio je Općinskom vijeću i Kabinetu načelnika Općine inicijativu da se hitno pristupi izradi regulacionih planova s težištem na naselja Lukavac Centar 1 i Lukavac Centar 2, s ciljem projektovanja pješačkih zona, prostora za odmor i rekreaciju za djecu i mlade te parking prostora koji bi bili kategorisani i podrazumijevali naplatu parkiranja kao i u većini drugih gradova, ali bi na određenim lokacijama postojali otvoreni parking prostori s većim brojem parking mjesta za besplatno parkiranje u trajanju od dva sta.

“Kako bi saobraćaj funkcionisao u interesu i građana i privrede, neophodno je na odgovarajući način riješiti neke kritične raskrsnice i prugu kao prepreku i usko grlo u najprometnijem dijelu grada”, kaže Samir Poljić, iz Općinskog odbora Naše stranke u Lukavcu.

Što se tiče horizontalne signalizacije u gradu Lukavcu, koja često zbog klimatskih uticaja i nekvalitetnog označavanja potpuno iščezne, iz Naše stranke predlažu da se, umjesto standardne metode farbanja signalizacije, ujedno i najjeftinije i najnekvalitetnije opcije, uradi plastična signalizacija.

“U našem gradu se tom metodom ne bi morala raditi kompletna horizontalna signalizacija, nego samo ona najkritičnija, a to su pješački prelazi”, kaže Poljić i nastavlja: “Ovom prilikom, kod iscrtavanja pješačkih prelaza, trebalo bi obratitti pažnju na poziciju istih, jer postoje ulice u kojima bi za bezbjedan prelaz na pješačkom prelazu trebalo preći cijeli kilometar. Takva je, npr. ulica Muhameda Hevaija Uskufija, gdje od škole u Turskom Lukavcu pa do stare škole u Bistarcu ne postoji nijedan označeni pješački prelaz.”

Inicijativom Naše stranke predviđeno je da naplata parkinga bude u simboličnom iznosu čime bi se smanjile gužve na najfrekvrentnijim mjestima u gradu.

“U pogledu načina naplate smatramo da bismo trebali slijediti primjer grada Brčkog koji je naplatu parkinga riješio plaćanjem putem telefona, tako što se telefonom pošalje broj tablica i time se, skidanjem odgovarajućeg iznosa s kredita, plati parking. A osobe zadužene da vrše kontrolu bi slikanjem tablica pomoću tableta odmah mogle ustanoviti da li je za parkirani automobil plaćen propisani iznos za parkiranje. Ulaganje u softver za nadzor plaćanja parkiranja ovim putem bilo bi mnogo manje nego ulaganje u terminale za naplatu parkinga”, kaže Poljić.

Ovu inicijativu potakla je činjenica da je u posljednjih desetak godina u općini Lukavac došlo do enormnog povećanja broja motornih vozila što nije praćeno razvijanjem saobraćajne infrastrukture, ali ni redovnim i adekvatnim održavanje postojeće.

Komentari

Prethodni članakPredstavljen 16. lukavački Sajam turizma i ekologije (FOTO)
Naredni članakReferendum u Lukavcu plaćaju političke stranke